Etichete

joi, 29 august 2013

O Carte


Acum ceva timp am iesit cu fetele in pauza de masa si undeva pe langa Diesel  ne-a oprit un tanar sa ne vanda ceva. De obicei nici nu ii ascult pe cei care vand chestii pe strada dar acest baiat, tanar, simpatic cu aer de student mi-a atras atentia fiindca vindea o carticica. Mi-a zis ca e prima publicatie a unui autor tanar care incearca sa se lanseza pe domeniul psihologiei si daca vreau sa il ajut cumparandu-i cartea, care pe de-asupra mai era si foarte ieftina. In acel moment m-am gandit „Uite cineva tanar si probabil proaspat iesit din facultate la inceputul vietii ca mine, a avut curajul, indemanarea si perseverenta sa faca ce eu am vrut sa fac dintotdeauna, sa publice o carte! Carticica... ma rog e un inceput. Mult mai mult decat am facut eu pana acum J” Nici nu am stat pe ganduri si am cumparat carticica intitulata „7 Lucruri pe care Oamenii vor sa le Vada la Tine” de Alex Pop.

Azi mi-am gasit in sfarsit timp sa o citesc si vreau sa impart un lucru trist dar adevarat, apropo de lucruri pe care vrei sa le faci in viata si fie nu ai timp, fie nu ai bani fie pur si simplu nu ai curaj.
„Cineva a spus o data ca cele mai bogate locuri de pe acest pamant nu sunt campurile petroliere din Arabia sau minele de diamante din Africa. In mod ironic acest om spunea ca locurile cele mai bogate de pe acest pamant sunt cimitirele asta pentru ca in ele zac toate dorintele si visele care au ramas neimplinite. In ele se afla ingropate carti care nu vor fi scrise niciodata, afaceri care nu vor fi incepute niciodata, relatii de prietenie care nu vor fi niciodata inchegate. Desi este foarte trist, cimitirele au ingropate in ele un mare potential.”
Mult adevar in cateva randuri... Trebuie sa gasesti curajul sa faci lucruri pe care nu te gandeai ca le vei face vreodata. Pentru ca la sfarsitul vietii vei regreta mai mult ceea ce nu ai facut, decat ceea ce ai facut si apoi ai suportat consecintele. 

Asta ca pastila de gandire pentru weekend :)


Niciun comentariu: