Etichete

sâmbătă, 14 septembrie 2013

Ich bin ein Berlin City Girl :)


Saptamana trecut am fost in Brlin. Un oras absolut superb... Nu m-as fi gandit sincer. Cred ca oarecum am plecat de casa cu gandul ca anul acesta am vazut Londra si ca nimic nu poate rivaliza cu asta, Dar a fost o preconceptie. Berlinul e incredibil de frumos. Are o energie aparte. Oameni tineri, strazi pline, frumoase, curate. E mult mai curat decat Londra. E plin de street art, oameni care canta pe strada, biciclisti, motoare, tineri, strazi mari si luminate... 
E mult mai familiar... mai aproape de acasa cumva... 
E printre putinele dati cand nu prea am cuvinte sa exprim ce am simtit pe strazile acestui oras :) Dar e ceva aparte
 Mai bine las imaginile sa vorbeasca... sper sa transmita si ceva din sentimente

Mobile px din Berlin:



 Vorba dupa care sa ne ghidam viata :)









Muraturi ca la mama acasa in inima Berlinului:)



Baietii la antrenament


Primitori berlinezii astia :)









 O noua bratara la colectie







Alexander Plaz



Locul de intalnire in Berlin. Unde poti sa vazi ora din fiecare oras al lumii



Ursul Berlinului!



Monument dedicat tuturor personalitatilor evrei care au fost fortati sa paraseasca Berlinul


Local tipic german :)


Mancare germana :) yumy

 

Niciun comentariu: