Etichete

duminică, 4 august 2013

Cu capul in nori :)



Cu cei care imi stiu porecla, si anume Ducky, mereu am avut o gluma: stiti eu nu pot sa zbor ca sunt rata domestica. Adanc in sinea mea mi- as fi dorit sa fiu rata mai salbatica si sa imi iau zborul catre tarile calde :) nu de tot. Doar asa un pic sa vad ce e pe acolo si apoi sa ma intorc.
Am stiut eu ca anul acesta va fi un an mai altfel. E anul in care ( mai metaforic sau mai la propriu) am devenit indeajuns de salbatica incat sa imi iau zborul :)

Si ieri chiar am facut- o! Am zburat! Si ce priveliste frumoasa am avut :) un rasari de soare vazut la capatul aripii, Clujul de sus, mai sus dacat am fost vreodata, un peisaj vazut ca pe harta la care se adauga un orizont luminat si nori interesanti.

Nici nu am stiut ca e asa frumos sa fi cu capul in nori :)

Niciun comentariu: