Etichete

vineri, 9 august 2013

Leybourne Lakes


Ieri am fost intr-o zona foarte frumoasa. E o zona care nu e foarte cunoscuta de catre turisti ceea ce pentru mine a facut-o si mai interesanta. Am mers intr-un parc cu multe lacuri, rate, gaste si lebede. Cu o gramada de oameni cu caini, cu biciclete, care alergau si cupluri care se sarutau la asfintit de soare :) foarte frumos si foarte intersant ca nu se incadra in tiparul cunoscut drept parc. Nu are alei frmos pavate, bancute cochete sau fantani arteziene. Dinpotriva are alei neasfaltate, iarba mare, iepuri care zburda liberi si natura in frumusetea ei ne modificata. Toate satele si oraselele din zona asta parca sunt niste parcuri imense prin care se mai vede pe ici pe colo cate o casa sau un magazin. Ma bucur sa vad ca englezii respecta asa de mult natura incat o lasa sa se dezlantuie si sa puna stapanire chiar si pe zonele locuite.
Ne-am plimbat in jurul lacurilor, am hranit pasarile, am admirat apusul si evident, am facut multe poze :)











Niciun comentariu: