Etichete

marți, 13 august 2013

British summer


Din ce am apucat pana acum sa vad din Anglia pot sa spun ca e o tara superba. Tot ce mi-am imaginat si mai mult... Dar lucrul cu care nu cred ca m-as putea obisnui e vremea.... 22de grade la ei inseamna vara! Daca in Romania vara nu sti unde sa te mai ascunzi de soare, aici nu stiu ce sa mai iau pe mine. Frig ca frig dar vantul... Il simti pana in maduva oaselor :)
Am facut dua iesiri la mare, una saptamana trecuta si una ieri. Din ciclul nimic de aici nu seamna cu ce stim noi, nici malul marii nu e cel cu care suntem noi obisnuiti. Are pietre in loc de nisip si e frig... Foarte frig. Stiu ca Unii m-ar contrazice, dar eu friguroasa cum sunt, m-am imbracat bine si mi-am pus gluga in cap la plimbarea noastra de-a lungul plajei britanice.

Prima zi cand am fost a fost marea in reflux. Nu am mai vazut niciodata mare in reflux. Era retrasa mult in larg si a lasat in urma ei doar alge si mal. Nu a fost bai ca am putut sa coboram sa adunam scoici :)









Ieri insa am fost in alta statiune si am vazut-o in toata splendoarea ei... Cu tot cu vant :) aer sarat, miros de mare si faleze foarte inalte exact cum vezi in filmele englezesti.







PS: This is funny! How to fall down a cliff in four simple steps :))




Niciun comentariu: