Etichete

luni, 12 august 2013

Tonbridge


Tonbridge este un orasel mic si cochet cu multe magazine si o cetate frumoasa. Andrei spune ca e plin de take away's and hair dressers :) Vineri am fost si m-am plimbat prin el si cam are dreptate :)) dar mi-a placut la maxim stradutele si magazinele micute. 
Are un aer foarte british. Genul acela de aer de oameni care stau acolo, nu turisti. Numai eu eram pa strazi cu aparatul foto. Restul erau oameni care mergeau sau veneau de la lucru, mame care se plimbau cu copii prin parc sau oameni de-ai locului care isi vedeau de treburile lor. 
Erau copii la tot pasul. Peste tot vedeai mame tinere cu cate doi sau trei copii.
 Langa cetate este un parculet frumos unde ne-am inprietenit cu o veverita tare draguta si agila :)














Niciun comentariu: