Etichete

miercuri, 14 august 2013

I'm clumsy even in the UK :)




Din ciclul lupul isi schimba blana dar naravul nu, indiferent de imprejurari eu sunt tot eu :)
In weekend m-am plimbat mult prin Londra. Atat de mult incat mi -a devenit familiara :) am mers prin parcuri, pe stradute laturalnice, pe poduri de care nici nu stiam ca exista si am traversat Tamisa cu telegondola. Am ajuns sambata dupamasa la Greenwich Observatory. Am urcat pe deal pana in varf de unde se vede Londra in toata splendoarea ei. Acolo sus, multa multa lume, ca oriunde in Londra, aer curat si o priveliste superba.
Ca sa fie totul perfect am adaugat un pic din farmecul meu natural. Am vrut sa ma pozitionez pentru o poza cu privelistea frumoasa si avand in vedere ca dealul era destul de abrubt, absorbita de faptul ca tre sa arat bine in poza, am alunecat si zdup! Direct in fund. Are rost sa spun ca si acum ma doare fundul? :))))))
Nu mai vorbim de faptul ca erau doua fete langa mine, cred ca poloneze, care s-au speriat in prima faza dar cand au vazut ca rad, au inceput si ele sa rada de numa :)
Acum experienta mea britanica e completa! Am reusit sa imi aduc obiceiurile tolomace pana in UK :) te miri ca a mai incaput in bagaje :)

Poza Pre- caztura:

Poza Post-cazatura:



  • Muuuuulllt mai multe poze cu toate locurile pe care le-am vizitat prin Londra si UK aici


Niciun comentariu: