Etichete

luni, 31 decembrie 2012

13 e cu noroc! :)


Azi spunem adio anului 2012 si bine ai venit 2013!  :)

In seara asta ma pregatesc cu Sergiu al meu sa spunem la revedere anului 2012. Avem planuit un Revelion in doi in prima faza si apoi ne intalnim cu prietenii si cu cine mai apucam pe centru :)
Asta e seara in care privim inapoi si ne evaluam anul care trece si ne facem planuri pentru anul care vine. Ganditi-va in seara asta ce ati reusit sa bifati in 2012 si ce ati lasat pe 2013. Si nu va amarati daca constatati ca 2012 nu a fost un an spectaculos. Orice an in care ai rausit sa bidezi ceva, oricat de mic, e un an bun. 

Noi de exemplu anul acesta am cumparat un cort, am iesit la munte de multe ori, ne-am bucurat din plin de Rovy al nostru, care e o realizare pe 2011, am fost la toate chefurile si toate road tripurile, Sergiu al meu si-a luat motor, am terminat primul an de ISE si am reusit sa slabesc un pic :) (asta ultima a fost din planurile principale pentru anul acesta :)) )Si sa nu uitam sa fim recunoscatori pentru lucrurile pe care de obicei nu le bagam in seama, cum ar fi faptul ca suntem sanatosi sau ca ne avem unul pe altul :)
La anul sper doar sa calatoresc  :)  e ceva ce imi doresc de mult. In rest doar sanatate, benzina pt Rovy si cat mai multe clipe frumoase cu toti cei dragi!

Nu uitati la miezul noptii sa aveti lista cu planuri pe la anul! Chiar daca nu le spuneti nimenui dar sa le stiti voi! Purtati mult rosu, luati-va bani in buzunar si fetelor, contrar naturii, azi trebuie sa lasati baietii sa intre primii pe usa casei :)

LA MULTI ANI! Ne vedem la anul! 

oh yeah and, 2013, please be awesome!

Niciun comentariu: