Etichete

vineri, 28 decembrie 2012

Skiing before Christmas :)




Anul acesta am inceput Craciunul pe partie. Duminica dimineata ne-am trezit in zori, am baut pe fuga o cafea, am urcat schiurile si placa pe masina si am mers la lacu Vidra la Transalpina Ski. Este o partie noua, abia inaugurate care vrea sa se apropie de ce auzim noi ca este dincolo in materie de sporturi de iarna. Are telegondola si telescaun, mai multe feluri de partie, deocamdata un singur bar cu muzica germana in permanenta si o priveliste superba. Si cireasa de pe tort, toate urcarile au fost gratis:) Mai multe detalii aici

Foarte frumoasa experienta, coborari lungi, urcari lejere si, cred ca, vin fiert bun… nu am apucat sa il gust pentru ca ne-am intors in aceeasi zi si am fost sofer. Mi-a fost mai frica la coborarea cu maisna decat la cea pe skiuri dar in mai putin de o ora am fost in Petrosani, si de acolo drumul a fost mai mult decat lejer.  Seara cand am ajuns am mancat cu totii slanina cu ceapa rosie si am baut si eu in sfarsit vin fiert, de la mine de acasa care sigur a fost mai bun decat cel de pe partie :)





 

Niciun comentariu: