Etichete

duminică, 30 decembrie 2012

5 days of Christmas


 Craciunul e cel mai frumos alaturi de familie si de cei dragi. Nici nu concep sa sarbatoresc Craciunul fara aceste ingrediente esentiale. Acum doi ani a trebuit sa lucrez in ajunul Craciunului pana seara si am mers cu Sergiu al meu noaptea pe drum doar ca sa ajungem acasa de Craciun. Si ai nostrii erau deja pusi la masa si ne asteptau :)A fost frumos si trist in acelas timp ca a fost asa un Craciun pe fuga. Anul trecut a fost mai bine si anul acesta si mai bine. Am avut norocul sa am un Craciun lung de 5 zile in care sa stau acasa, sa o ajut pe mami, sa merg la ski si sa luam mesele de ajun si Craciun cu ai nostrii. Am facut cu Sergiu brazii, la mine si la el, ne-am strans toata familia si toti prietenii si a fost un Craciun pe cinste. Cel mai recunoscatoare sunt ca am putut fi cu totii impreuna.





Si niciun Craciun nu e Craciun fara colindatori. Nici nu trebuie sa mai spun ca la fel ca in fiecare an ne-am intalnit toti prietenii si ne-am colindat. Majoritatea dintre noi ne vedem mereu la masa noastra din Scorilo sau din Supreme dar sun cativa prieteni, plecati departe cu care doar de Craciun ne vedem si ma bucur mereu sa ne intalnim si sa povestim ca pe vremuri.



 Nici nu mi-a venit sa cred ce repede a trecut! :( Si cand am plecat inapoi la Cluj, pur si simplu nu am putut sa las Craciunul in urma asa ca am luat cu noi tot ce am putut pentru a duce Craciunul la Cluj :)
Cu Orastia si cu ai nostrii ne vedem la anul!






Niciun comentariu: