Etichete

luni, 3 decembrie 2012

I smell snow!


E cea mai frumoasa perioada a anului!
Si abia astept sa vina odata. M-am regasit total in scena asta cu Lorelei cand simte mirosul zapezii si se bucura ca un copil la primii fulgi de nea ai iernii. Sunt la fel de entuziasmata si vreau sa ies afara si sa zburd. Si Sergiu al meu e exact ca si Luke =)))
Azi am iesit in pauza si mirosea a ploaie si ma gandeam ce dor imi e de mirosul de zapada. Si cand am iesit de la servici in aceasta seara l-am simtit. Mirosul acela proaspat si rece, ca aerul de munte. Sigur a nins prin apropiere si am auzit ca la Orastie a nins :) Evident ca totul pare mai idilic la Orastie departe de dezlantuirea urbanului, claxoane si praf.
Abia astept sa simt primii fulgi de zapada cum aterizeaza la mine pe fata.
Te astept cu drag! :)

2 comentarii:

AlexandraB spunea...

Vai cat de frumos!!! Si eu simt exact la fel si tot la fel de mult astept si eu!!!
Ma minunez de fiecare data cand vad particelele alea din fulguleti, stelutele acelea minunate create pentru bucuria noastra!!! Cum poti ramane insensibil la asa ceva? E minunat!!!
Te pup Daria, multumesc pentru postarea frumoasa!
Sa vina zapada!!!

Teona - Doina spunea...

Toata noaptea am asteptat zapada,de fiecare data cand se trezea bebe sa pape ma uitam si eu pe geam sa vad daca nu cumva a nins...la noi in cartier inca nu,te asteptam zapadaaaaaaa:)