Etichete

miercuri, 2 ianuarie 2013

2013 here's to new beginnings!


Acest Revelion a fost al doilea revelion la Cluj. Suntem de sapte ani la Cluj dar doar anul trecut ne-am gandit sa stam de revelion aici. Am zis ca o data si gata :) asa ca sa nu zicem ca nu am stat niciodata de rev la Cluj. Si totusi, fara sa planuim asa, anul acesta tot la Cluj ne-am gasit de Revelion. Ai zice chiar ca cineva vrea sa ne spuna ceva :) 
Anul acesta nu am avut absolut niciun plan de revelion, si cateodata improvizatiile sunt cele mai bune modalitati de a te simti bine. Am inceput seara acasa. Am facut de mancare cu Sergiu al meu, am mancat, am baut sampanine, ne-am imbracat frumos si am iesit sa vedem artificiile. S-a anunta si un concert cu Aminda si Hazard dar din pacate a fost prea frig sa mai stam sa ii vedem :( Am mers apoi in Flying Circus cu niste prieteni si am baut bere. Stiu, nu se bea bere in noaptea de revelion, dar de ce sa ne mintim si sa spunem ca nu asta o sa facem tot anul :)
Nu cred ca e vreo surpriza faptul ca numai eu am avut chef de poze :))



Bradutul nostru :) 
L-am cumparat anul tracut (2011 de Craciun). A fost primul nostru bradut si cred ca acesta va fi un simbol pt toate Craciunurile viitoare pe care le vom avea impreuna. 



Si am facut poze cu luminile de Craciun ca nu cumva sa le uit pana la anul :)