Etichete

vineri, 9 octombrie 2009

Never Look Back



My philosophy: don't look back. Viata e prea scurta ca sa avem regrete. Itotdeauna gandeste-te ca daca ai putea da timpul inapoi, ai face exact acelas lucru, pentru ca, chiar daca acum ai uitat, sigur alegerea facuta a fost cea mai buna la momentul respectiv. Cel mai bine e sa iti traiesti viata privind inainte, nu inapoi, si traind clipa. Trecutul nu exista decat in memoria noastra, viitorul e doar imaginatia noastra, asa ca tot ce avem concret e prezentul care trebuie trait din plin. Nu sti niciodata cand se termina totul.

Un comentariu:

ioanadudulean spunea...

Daaaaa!!!! Asa este! Mi-am adus aminte ca si eu aveam filosofia asta, inca din anul 1 :) Ar trebui sa o adopt din nou, mi-ar fi foarte de folos. Pana la urma, stiam noi de ce am facut o anumita decizie la un anumit moment...asa ca tot ce tine de "a-ti parea rau" nu e bine! Deci, ne uitam inainte, asa-i?