Etichete

duminică, 4 octombrie 2009

just me


"There is nothing special about me
I am just a little star
If you try to reach out and grab me, you'll see
I'm not really that far
Oh, I may not be the brightest,
Nor am I the last one you'll see
But as long as you know me
That's just fine with me..."

Am ales acest "citat" daca pot sa-i spun asa din simplul motiv ca ma reprezinta. Eu nu sunt genul de persoana care sa ma pot caracteriza, si sper ca din acest blog o sa va dati seama mai bine de ce fel de persoana sunt decat dintr-o caracterizare, evident, foarte subiectiva. Refrenul de mai sus este dintr-o melodie pe care o ascultam cu colegele de camera din anul I. Sunt de parere ca ne reprezinta pe fiecare dintre noi. Si eu sunt doar o mica stea. Si daca stau sa ma uit in jurul meu nu sunt cu nimic ma speciala decat steaua din dreapta mea sau decat cea din stanga mea. Doar ca am eu niste caracteristici speciale pe care le vad doar eu si evident cei apropiati mie. Va anunt ca asa va fi si blogul meu (daca o sa am rabdarea si timpul necesar sa ma ocup de el :p) doar un blog printre alte bloguri, dar pe care voi posta lucruri interesante pentru mine, care sper ca vor fi interesante si pentru cei ce le citesc, nu ca ar fi ele de vreun interes major, obiectiv vorbind, ci pentru ca sunt lucrurile dragi mie si poate ca undeva se mai gaseste vreo mica stea, care sa gaseasca interesante aceleasi lucruri ca si mine. So, have fun reading!

3 comentarii:

Călin J. spunea...

bun venit în blogosferă! Baftă! şi să ne citim sănătoşi. cât mai multe postări.

gilia spunea...

hello duck!! bun venit printre lil' stars ...

ioanadudulean spunea...

Fii binevenita! You are a shiny lil' star :) Ehh, tocmai m-ai facut sa-mi amintesc de mai toate melodiile din anul I... ce vremuri faine!