Etichete

duminică, 11 octombrie 2009

Concert weekend in Cluj


Primele concerte din Cluj de cand a venit frigul si au dat navala studentii. Asa dor mi-a fost de concertele in aer liber, luminile scenei, strigatele oamenilor si muzica live care, dupa cum spun cei de la suie, "ajunge din difuzoare pana-n sange".
Vineri seara au fost Parazitii, vechii mei prieteni din liceu. Au cantat piese care mi-au adus aminte de anii adolescentei. Au ramas printre putinele formatii care au si acum un impact foarte mare asupra mea. Cand i-am vazut prima data in anul I tin minte ca am mers in al treilea rand (ca in primul nu am ajuns) si atata am urlat, si am tropait, si am facut la poze si la filme... Acum am ramas mai in spate, mult mai relaxata, salutandu-i din priviri. A trecut mult timp...
Sambata seara au fost Suie Paparude, o formatie pe care nu o prea ascult eu, dar la concertele lor se intampla ceva ciudat. Te fac pur si simplu sa le traiesti piesele, chiar daca nu esti fan. Au un stil aparte. Dupa concert, Janis stuf, evident. Jazz, bere nefiltrata, popcorn...
Duminica seara, Zdob si Zdub....si nu am fost :D A plouat...cred ca prima ploaie cu adevarat de toamna, cu picuri marunti si reci. Am comandat pizza si ne-am ingramadit toti in camera de camin. Dar nu am ratat concertul in totalitate. Ca de obicei concertele de la sala sporturilor se aud perfect de la caminul nostru. Pe asta l-am savurat de la distanta, de pe geamul de la camera.
Acum e gata. Gata si vara, gata si inceputul toamnei cand ne mai puteam minti ca totusi inca nu e toamna, gata concertele, gata si weekendul...maine dimineata la lucru, la scoala, back to reality.

2 comentarii:

ioanadudulean spunea...

Si eu vreau Parazitii si Suie si Zdob si Zdub :(( Adik vreau concerte in aer liber!!! pe aici cam toate sunt cu bani, ca na....

Ps. Imi aduc aminte de ultimul concert din cj....a fost suie!!!

ioanadudulean spunea...

A a a!!! Si primul concert in cj parca a fost cu Parazitii!!! ;))