Etichete

vineri, 5 octombrie 2012

Lucruri pe care sa le faci cand esti singur :)


Apreciez momentele de singuratate din doua motive mari si late: in primul rand pentru ca alea sunt momentele cand devin cu adevarat recunoscatoare pentru Sergiu meu si pentru familie si toti prietenii mei dragi. Si doi, alea sunt momentele cand poti sa faci toate lucrurile pe care nu le poti face cand mai e cineva cu tine.

Acum doua weekenduri am mers singura acasa si Luni am ramas singura la cluj si:

1. Am condus ascultand muzica tare tare si am cantat cat mai tinut plamanii

2. Am stat cu geamul deschis cat am vrut si am facut curatenie iaras cantand si dansand.

3. Am zabovit ore intregi in magazine fara sa imi cumpar nimic

4. Am mancat numai in oras

Si dupa ce am facut toate astea, ati ghicit mi-a fost dor de Sergiu al meu :))

5. Ca sa imi alin dorul mi-am sunat toti prietenii si am iesit in oras si am stat pana noaptea tarziu. A fost o noapte de pomina. Niciodata nu ma simt singura cu ei :)

Cine ma cunoaste stie ca nimic nu imi vine mai greau dacat sa fiu singura asa ca astea sunt o parte din lucrurile care imi distrag atentia in momente din alea si trec mai repede pana cand ajung acasa sau vine Sergiu si sunt iaras happy :)


Niciun comentariu: