Etichete

sâmbătă, 6 octombrie 2012

Cea mai titrata nunta a anului! :)


"Nunta pentru care s-a scris un ziar":)

Asa a fost numit fericitul eveniment, si cred ca este expresia ce descrie cel mai bine nunta prietenei mele Crina. A fost un eveniment remarcabil, demn de prima pagina a unui ziar :) Rochie frumoasa, ceremonie emotionanta, prezentare impecabila, mancare gustoasa si muzica buna (a trupei Hazard din Cluj). A fost totul exact asa ca si Crina, elegant si rafinat si totodata distractiv :)




Eu si Crina suntem prietene din anul I din facultatea. Impreuna cu Ioana Mare si Ioana Mica am format cea mai tare gasca in camera 405 al caminului I Hasdeu si am trait alaturi de aceste trei fete momente foarte frumoase. Toate trei am ras la chefuri si am plans in sesiuni si iata ce repede a trecut timpul si ce mult ne-am schimbat de atunci. Crina a fost prima care a facut marele pas spre a deveni om mare si m-am bucurat sa fiu alaturi de ea si de Stefan, sa le urez toate cele bune si impreuna cu Ioana Mare, sa ne mai distram o data ca pe vremuri :)

Now : 




... and then!
Ma bucur foarte tare de cate ori le vad pe fetele astea si ma bucur sa le vad fericite si zambarete asa cum le stiu eu. Kisses! :*:*:*

Niciun comentariu: