Etichete

luni, 31 octombrie 2011

Prietenii din Orastie au venit la Cluj. The worlds are shifting.

Dupa cum stim cu totii acum, sunt inscrisa la a doua facultate, la fr ceea ce inseamna multe cursuri in weekend :( Motiv pentru care Sergiu al meu a plecat weekendul asta acasa la Orastie fara mine :(:(:( Dar ce sa vezi, weekendul acesta e ceva meci mare intre Universitatea Cluj si Dinamo ceea ce inseamna agitatie mare prin Cluj, strazi inchise, si multi oameni veniti din afara Clujului printre care si prietenii mei Flo, Gabi si Raluca (care desi sta in Cluj ne vedem mai des la Orastie decat aici) :))

Ne-am plimbat prin Cluj







Am mers in Shto, un bar nou cu meniuri in forma de caiet de scoala :) Si cu desene si citate amuzante pe pereti.
Si in Casa Taufer, locul meu preferat pentru fumat narghilea. Este un local din piata muzeului unde se asculta doar muzica Jazz si e decorat cu instrumente muzicale pe pereti si unde la o bere comandata primesti un bol mic de covrigei sarati :)



Niciun comentariu: