Etichete

vineri, 14 octombrie 2011

LibraLia

Ea e prietena mea cea mai buna:) Ne stim din clasa...cred ca a 5-a, am mers inpreuna la scoala si am facut vrute si nevrute :) La facultate a trebuit sa o luam pe drumuri diferite si sa avem parte fiecare in felul ie de "the college experience" dar erau nelipsite weekendurile in care mergeam acasa si dadeam ture cu Fane sau cu Suzi cu geamurile jos si lasandu-le bassul sa sune (nu cumva sa nu se prinda cineva ca venim, ca poate se sperie omul daca e luat prin surprindere).
Anii au trecut si cica am crescut, eu am rams la Cluj si ea s-a mutat cu iubitul ei Ilie la Brasov.
Maine e o zi speciala, isi va indeplini un vis si eu, Raluca prietena noastra, si restul prietenilor vom fi alaturi de ea... maine se marita.

Conform obiceiului, atunci cand mirii nu sunt din acelas oras, nunta se inparte in doua asa ca maine va fi doar cununia civila si logodna urmand ca in Iunie sa asistam la marele moment. Oricum e destul ca maine va renunta la numele ei de familie :)




Niciun comentariu: