Etichete

joi, 27 februarie 2014

Happy moment #55

Stiti lucrurile acelea pe care le faceti fara vre-un motiv anume, pentru ca asa se nimereste, si nici nu va dati seama cum devine rutina...
Eu in fiecare dimineata merg la lucru pe jos, pentru ca e cam singura miscare pe care o fac, si in fiecare dimineata trec pe langa o casa care are in geam multe ghiveciuri cu flori printre care si unul gol. I acel ghiveci fara nicio floare vad mereu o pisica. De prima data cand am vazut-o mi-am adus aminte de mami ca stiu ca ei ii plac pisicile tigrate. Si ne uitam una la alta, parca ne salutam in fiecare dimineata fara ca eu sa sesizez ca incet incet acest "salut" a devenit parte din rutina mea zilnica.
Intr-una din dimineti nu am mai vazut-o si chiar mi s-a parut ca lipseste ceva.
Dar azi dimineata a aparut iaras. Neatza Pisi! :)))


Niciun comentariu: