Etichete

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Friends with the Monster

Am revenit zilele astea la o veche iubire a mea. Chiar prima mea iubire adevarata, as putea spune... in materie de muzica :) Eminem a fost primul cantaret pentru care mi-am umplut peretii camerei de postere (si m-au certat ai mei). A fost vocea pe care o auzeam dimineata la pranz si seara. Nu aveam mp3 player, smartphone sau laptop pe vremea aceea... Aveam casete si CD-uri cu el o gramada. Ii stiam versurile pe derost si le scriam pe ultima pagina a fiecarui caiet pe care il aveam. Il urmaream la Mtv si ritmurile melodiilor lui imi dadeau fiori (asta si acum). A fost ceva inedit pentru vremea aceea si un "poet" al zilelor noastre care de multe ori arata realitati mult prea dure, care soca si enerva pe toata lumea. Un artist foarte intunecat care dupa atatia ani continua sa ma atraga... pentru ca prima iubire e pe bune!
Ca orice artist e intr-o continua schimbare si a aparut iaras in difuzoarele radiorurilor cu piese noi, mult mai mature si evident moderne. Imi place sa vad ca se tine tare si ca se reinventeaza in sincron cu vremurile. Desi parte din mine l-ar vrea inapoi pe acel Eminem din The Real Slim Shady, My Name Is..., The Way I Am, Stan, Sing for the Moment, Guilty Conscience... (As putea sa enumar pana maine dimineata), recunosc ca dupa atatia ani are acelas farmec :)

Dupa atatia ani, I'm still friends with the monster :) Asta e cea mai recenta piesa. Enjoy!


Niciun comentariu: