Etichete

joi, 21 noiembrie 2013

Food for Thought




Probabil ca unii din voi ati auzit saptamana trecuta la stiri despre typhoonul devastator din Filipine. Dupa un cutremur de 7 grade au fost loviti de ceea ce spun cei de la stiri ca este cel mai puternic typhoon din ultimii ani. Case daramate, palmieri pusi la pamant, ploaie, vant si oameni plangand sunt cam cele mai frecvente imagini care fac inconjurul internetului in ultimul timp. 

Fiinca prin munca mea sunt oarecum legata de cultura lor, trebuie sa recunosc ca m-au impresionat povestile si imaginile care in alte circumstante poate ca ma lasau un pic rece. Din fericire nu am fost singura care a simtit asta si azi am facut o miscare pentru a ii ajuta. S-a organizat la mine la lucru un Targ cu mancare pentru cei afectati de typhoon. Colegele au gatit o gramada de bunatati. Papanasi, tort de zahar ars, salata de ciuperci cu porumb si maioneza, ciorba, vinete, bruschete, placinte sarate si dulci, muffins, ce mai... doar bunatati. Au fost oameni care doar au cumparat mancare si au adus-o. Orice de la eclere pana la forneti. Cei dintre noi (subliniez NOI, pentru ca si eu ma incadrez aici) care nu am fost indeajuns de vrednici sa gatim, am cumparat mancare de la cei care au gatit/cumparat la randul lor. Evident ca toti banii stransi se vor duce la cei de acolo pentru a ii ajuta sa isi refaca locuintele si sa isi cumpere haine, mancare si alte lucruri pe care noi in viata noastra de aici le dispretuim... pentru ca le avem la dispozitia noastra.

Mereu ma surprinde cum problemele ne leaga cel mai mult, chiar si atunci cand suntem in parti diferite ale globului. Stiu din propria experienta ca atunci cand mi-e greu nu ma simt niciodata singura. Doar cand mi-e bine incetez sa apreciez oamenii din jurul meu.

So, food for thought cum ar zice americanul, sau pastila de gandire mai pe romaneste, cum un gest cat de mic poate sa faca o diferenta mare pentru cineva. Ma bucur incredibil de tare ca azi am dat 30 de lei pe mancare :) As fi dat si mai mult...














Niciun comentariu: