Etichete

luni, 18 martie 2013

How hard can it be?


 si pentru ca acesta este anul metamorfozelor pentru mine, m-am gandit ca ce-ar fi ca prima data in viata mea sa am grija de o planta. Am zis sa incep asa soft, nu ne bagam direct la animalute si caini :)
Povestea plantei, pe care o vom numi in mod generic "Planta" a inceput probabil intr-o sera de prin Europa. A fost adusa aici in florariile noastre unde a fost cumparata de Sergiu al meu ca sa imi faca mie o bucurie 
Acuma, cine ma cunoaste stie ca mie daca imi dai o floare nu prea stiu ce sa fac cu ea, si sincer ma intristez cand vad florile in vaza cum mor :( plus ca nu raman ca o amintire. Asa ca Sergiu al meu de mult s-a prins ca florile nu mi se prea potrivesc (desi imi plac) si si-a mai dat seama ca daca e sa imi cumpere o floare e mai bine sa fie intr-un ghiveci, sa poata sa traiasca, sa creasca sa fie replantata si sa se dezvolte.
Diferenta intre aceasta si alte flori pe care mi le-a dat Sergiu al meu e ca pe aceasta nu am dus-o din prima acasa pentru a o pasa fara alte ganduri mamei mele ca sa aibe grija de ea, ci am luat-o si am facut-o a mea. Ajuta un pic si faptul ca trebuie udata doar o data pe saptamana.
oricum sunt entuziasmata cu privire la noua mea responsabilitate :) si e un pic de motivatie cand ii vad floricelele galbene cum se deschid.
Va voi tine la curent cu statusul ei :)

 


2 comentarii:

Anonim spunea...

Am ras bine citind ce ai scris tu aici..cu atat mai mult cu cat si Adi al meu se tot jura ca nu-mi mai cum cumpara veci flori pentru ca nu am grija de ele. Sper ca Planta pe care o cresti sa ajunga asemenea celei din Micul Print..si sa ajungi si tu sa spui asta
"Floarea mea, fireşte, un trecător de rând ar crede că-i asemenea vouă. Ea însă, singură, e mai de preţ decât voi toate laolaltă, fiindcă pe ea am udat-o eu cu stropitoarea. Fiindcă pe ea am adăpostit-o eu sub clopotul de sticlă. Fiindcă pe ea am ocrotit-o eu cu paravanul. Fiindcă pentru ea am ucis eu omizile, în afară doar de câteva, pentru fluturi. Fiindcă pe ea am ascultat-o eu cum plângea, ori cum se lăuda, ori câteodată chiar cum tăcea. Fiindcă e floarea mea."

Teona - Doina spunea...

Nostima operates ta,desi eu te consider o fata responsabila inteleg si impartasesc oarecum ideea ca,cu plantele e complicat:)) florile nu vin ca si un cutu,mic si scump la tine,deci cum sa iti aduci aminte ca au nevoie de hrana,de apa? Succes.