Etichete

duminică, 10 martie 2013

Girls Night out cu Bere Gratis on March 8th :)




 

Trebuie sa recunosc ca niciodata nu m-am dat in vant dupa formatia Bere Gratis :) asta pana vineri seara cand, la insistentele colegelor mele am mers la ei la concert in Euphoria Music Hall. Concluzia a fost ca sunt o formatie foarte tare si nici nu m-am asteptat sa fie un concert atata de reusit. Au facut baietii o atmosfera foarte frumoasa cu piese atat romantice cat si haioase. Solistul a reusit sa ne atraga si sa ne antreneze pe toti si sa ne incante. Au cantat si doua coveruri dupa Bon Jovi si dupa Queen, piese care i-au scos solistului in plina evidenta vocea.
Ce mi-a mai placut la ei si nu am mai vazut la alte formatii, a fost ca dupa concert nu au plecat ci au ramas la masa, au socializat cu oamenii din club, au facut poze cu lumea si au fost cat se poate de prietenosi.
Bere Gratis, nota zece la prestatie live si comportatment. 
Nu vor fi niciodata genul de formatie a carei piese sa mi le pun pe player dar cu siguranta voi mai fi prezenta la ei la concerte :)







 

Niciun comentariu: