Etichete

luni, 26 noiembrie 2012

Romania



Ce inseamna Romania?

Romania e, evident, o tara :) Dar e mai mult decat o tara. E tara mea, a noastra.

Daca era un pic mai popular blogul meu v-as fi invitat pe toti sa imi scrieti jos la comment-uri ce inseamna Romania pentru voi. Si asa va invit pe cei care va rataciti prin imensitatea internetului si ajungeti aici, sa scrieti gandurile voastre despre aceasta tarisoara.
Va rog ca in aceasta saptamana, saptamana de dinainte de 1Decembrie, sa incercati sa ingropati gandurile rele, frustrarile, ura si mahnirea fata de tara noastra. Stiu ca e greu pentru noi toti dar va rog saptamana aceasta sa va ganditi la frumusetile Romaniei.  Sa stiti ca ele exista :) Si ma doare sa vad ca suntem atat de consumati de ura incat incetam sa le mai vedem.

Pentru mine Romania inseamna costume populare frumos colorate, inseamna muzeul satului, inseamna munti, mare, cetati dacice, Sibiu, Sighisoara. Pentru mine Romania inseamna Orastie, Cluj, inseamna familie, prieteni, inseamna Lele de la Orastie :) Strainii vad Romania ca fiind Nadia, Hagi, Nastase, Inna, Alexandra Stan, Sandra Izbasa, Casa poporului, Delta Dunarii, Cimitirul Vesel. Credeti-ma,  numai tara lui Dracula putea sa aibe un cimitir vesel :)
 
In 1Decembrie va fi ziua Romaniei si eu personal iubesc atmosfera de 1 Decembrie. Imi place sa vad steagurile la fiecare stalp, pe case, prin piete. Imi place sa ma uit cu Sergiu al meu la defilarea din Bucuresti in timp ce ne bem cafeaua, imi place ca nu lucram, si imi place ca simt fiori de fiecare data cand aud imnul. 

 ‘Be the change you want to see in the world.’ zicea Mahatma Ghandi  adica ‘Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume’.  si am putea incepe prin a vedea partea plina a paharului. Rupeti o secunda din viata cotidiana si incercati sa vedeti Romania prin ochii mei. O sa va minunati de cat de frumoasa e :)

2 comentarii:

Teona - Doina spunea...

Imi place partea plina a paharului, pentru ca imi e sete sa fac ceva pentru mine, pentru familia mea, implicit pentru tara mea :D

AlexandraB spunea...

Ce postare frumoasa, Daria! :)
Vreau si eu sa raspund la postarea ta, pentru ca si eu iubesc Romania, o tara de drag si dor, tara noastra! Ca si tine, ma emotionez la imn, imi plac costumele populare! Imi plac peisajele rupte din rai, la fiecare concediu exclam ce frumoasa tara avem! Imi plac oamenii, imi plac roadele pamantului, si multe altele... si eu iubesc Romania!