Etichete

vineri, 6 iulie 2012

Va mai aduceti aminte de reclamele astea?

Pepsi, dragostea mea din copilarie, din adolescenta si din facultate. Viciul meu, lichidul in care ma inec de cate ori mi-e greu. Chiar daca il insel destul de des cu Coca Cola :) el va avea mereu un loc special in inima mea. Si sunt sigura ca bautura aceasta racoritoare intruchipeaza ispita pentru multi dintre voi. Si nu doar gustul m-a insotit la jocurile de Super Mario, prin tezele din liceu, sesiunile din facultate si serile de vineri cand ajung acasa la ai mei, ci si reclamele. Pepsi trebuie sa fi avut cele mai bune reclame din lume si sunt sigura ca ni le amintim cu totii. Toate vocile genratiei noastra si a celei de dinaintea noastra s-au regasit la un moment dat intr-o reclama Pepsi. Toate reclamele au fie o fata foarte cunoscuta si o melodie foarte fredonata, fie un mesaj profund. Si ca sa vedeti ce traditie au in ale reclamelor, va invit sqa le vizionati de la cele mai recente pana la cea din anii '60 :)

Enjoy!














 












Niciun comentariu: