Etichete

luni, 9 iulie 2012

Se impleteste eleganta cu distractia? Dar cu arta populara?

Saptamana trecuta a fost nunta prietenei mele Lia. O nunta mult asteptata de noi toti si care nu ne-a inselat asteptarile. Am fost toata vechea gasca si ne-am distrat ca pe vremuri, nu ca asta ar fi un lucru neobisnuit:) De cate ori ne intalnim crosetam amintiri unice. Deosebirea aici a fost ca eram toti foarte eleganti si frumosi.
A fost o nunta infiripata undeva la granita intre vechi si modern, inbinand elemente din popor, costume populare si obiceiuri stravechi (de genul gaina :)))cine a fost acolo stie la ce ma refer) si obiceiuri noi si tineresti de genul furatul miresei, aruncatul buchetului si jartierei, etc.
N-am sa mai spun, am sa las pozele sa vorbeasca.




















Un comentariu:

Teona - Doina spunea...

cunosc si eu gaina:)))))) pozele sunt minunate, ai o rochitie f frumoasa:)