Etichete

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Tu ai putea fii fericit 100 de zile consecutive?

Am vazut azi pe fb ceva interesant. Un mic site (vedeti aici) care te provoaca sa fii fericit 100 de zile consecutive. Trebuie sa postezi pe Facebook in fiecare zi cate o poza cu ce te-a facut fericit in ziua respectiva, timp de 100 de zile. E vorba despre cum sa inveti sa traiesti momentul si, cel mai greu, sa te bucuri de el chiar daca ai avut o zi grea la lucru, chiar daca trebuie sa termini un proiect care te streseaza, chiar daca esti racit sau indispus sau ploua si nu ai benzina si trebuie sa iei autobuzul la lucru, etc. E vorba despre ce tot spun eu pe blogul asta, si anume ca fericirea e formata din lucruri marunte si ca suntem asa de absorbiti de problemele noastre cotidiene incat le trecem cu vederea si ne dorim mereu sa se intample ceva fabulos, sa iesim in evidenta. Ne gandim mereu la un job mai bun, o relatie mai ca in povesti, sa fie toti prietenii disponibili cand vrem noi si nu altcandva, sa fie soare cand mergem la plaja si uitam sa observam ceva amuzant, un film bun, un cadou micut sau un banc care in ziua respectiva iti poate ridica moralul daca ii dai o sansa. E un lucru foarte greu. Un adevarat challenge! 
Si pentru ca vreau sa incep anul cu dreptul, am sa accept provocarea! In fiecare zi am sa postez pe Facebook dar si aici pe Blog :) momentul care m-a facut fericita in acea zi. Asa ca pana in 13 Aprilie 2014 voi uploada cate o poza pe fb si cate o poza aici cu tot cu comentarii vis-a-vis de ce reprezinta poza si de ce m-a facut fericita. Tineti-mi pumnii! Fericirea e dupa colt :)

Niciun comentariu: