Etichete

duminică, 8 decembrie 2013

Girly, Christmasy Stuff :)

Am avut o saptamana plina de evenimente si toate cu prietenele mele din Cluj :) Imi place de noi ca suntem foarte active si mergem impreuna peste tot. Chiar si fetele din Sex and the City ne-ar invidia


Duminica trecuta: bradutz la Anca

Marti: Movie and Bruschete la Ramo:

Miercuri: Christmas shopping prin Mall:




Joi: Seminarul de Dezvoltare Personala aproape Gratuit.
       Aici vreau sa elaborez putin si sa spun ca s-a organizat joi in Cluj la Transylvania Collage un seminar de dezvoltare personala, la care intrarea a constat intr-un pachetel cu alimente care va fi donat copiilor cu sindrom Down. Au fost trei vorbitori si subiectele au fost foarte interesante de la crizele prin care trecem de-a lungul vietii si cum sa le combatem pana la obiceiuri mai mult sau mai putin "bogate" :) si pana la cum sa daruiesti si de ce daruitul ne implineste. A meritat timpul atat pentru ca am invatat ceva cat si pentru ca am avut ocazia sa ajut niste copii.




 Vineri: Secret Santa la lucru si iesala Seara :)




Duminica: Cafea la Starbucks si freza de Adelle :)









Niciun comentariu: