Etichete

duminică, 2 iunie 2013

Birthday celebration for my dad

Luna Mai e luna in care s-au nascut cei mai multi oameni. Sau cel putin asa spune calendarul meu personal, calendarul de pe Facebook si chiar si calendarul de la birou. E luna in care cu siguranta dau faliment insa nu cu jale ci cu bucurie. E luna in care sarbatoresc prieteni si oameni pe care ii iubesc.
Pe langa Sergiu al meu pe care l-am sarbatorit acum vreo doua saptamani, (atunci) luna asta il sarbatorim si pe Virgil, tatal meu. Desi nu a fost neaparat planuit dar ne-am strans toti la masa, cu fratele meu, cu Sergiu al meu, cu bunicul si cu Ovi si Ioane si vara-mea mica, care in ziua respectiva a luat locul trei la o competitie de karate (super mandra de ea).

Am facut limonada din flori de trandafir si...credeti sau nu....eu....da eu... am facut un tort :))

poze mai jos











Un comentariu:

AlexandraB spunea...

La multi ani!!!!!!!
Da' ce tort apetisant!!!!