Etichete

miercuri, 1 mai 2013

Cate lucrui incap la umbra unui stejar?



Raspuns: foarte multe lucruri :)

La umbra unui stejar incap: 1 Rovy, 1 motor, doua mese de picnic, o gramada de sucuri si bere, 10 scaune de picnic, farfuri cu bunatati si multa voie buna.










Si pe langa toate astea, mai incape si un cutzu ciobanesc, tunsi ca un mielusel si jucaus foc! :)












M-am bucurat foarte tare sa gasesc un loc de 1 Mai in care sa nu fie lume si in care sa nu se auda altceva decat sunetul pasarelelor. Stiti ca am scris si pe Fb :) In acelas timp tin sa spun ca m-am si intristat pentru ca si in acest loc rupt parca din alta dimensiune am gasit urmele meltenilor manelari care fac gratar sub pomi si lasa in urma lor sticle de plastic si doze de bere :( Am strans din ele cat am putut si am folosit sacii nostri de gunoi mai mult pentru gunoaiele altora. Fac un apel catre toti cei care isi petrec minivacanta la iarba verde si catre toti cei care practica iesitul la gratar in timpul verii: VA ROG luati cu voi gunoaiele si nu le lasati la voia intamplarii. Faptul ca un loc e frumos si curat se datoreaza respectului pe care cei de dinaintea voastra l-au avut pentru natura si pentru voi.
Am sa inchid acest apel folosind cuvintele unui baiat intelept: "Pe unde mergi in lumea asta trebuie sa iei cu tine doar amintirile si sa lasi cel mult urmele pasilor tai."

Niciun comentariu: