Etichete

miercuri, 24 aprilie 2013

Timisoara


Adio Timisoara! Multumesc ca m-ai primit. 
Iti multumesc ca mi-ai aratat ca poti fi la fel de frumoasa ca si Clujul si ca mi-a dat soare si terase frumoase si aglomerate. Iti multumesc ca m-ai invatat atatea lucruri noi. Iti multumesc ca mi-ai aratat ca pot fi curajoasa si disciplinata si ca pot sa fac orice imi propun. Iti multumesc pentru intalnirea cu mine insumi si pentru lectiile de viata comprimate in doua saptamani. Iti multumesc ca mi-ai dat sa cunosc atatia oameni frumosi, destepti si unici prin exeprienta lor si prin ceea ce fac. Iti multumesc pentru Timisoreana nefiltrata, care e mai nefiltrata decat Ursus nefiltrata :) Iti multumesc pentru intalnirea cu vechi prieteni si pentru cunoasterea de noi prieteni. Iti multumesc pentru Unirii si Operei cu clowni simpatici si baloane, pentru tramvaie si parcuri, pentru lalele si pleskavita :)
Draga Timisoara, sper sa ne mai vedem! :)

Un comentariu:

AlexandraB spunea...

No bine, da-i mai faina ca Cluju? :D