Etichete

vineri, 4 mai 2012

1Mai

1 Mai este ziua internationala a muncii. Este ziua in care toti muncitorii isi sarbatoresc statutul. Este o sarbatoare mai mult sau mai putin specifica tarilor din vechiul bloc comunist unde inainte de caderea regimului se organizau parade si evenimente de strada. In Romania de dupa 1989, 1Mai se sarbatoreste in continuare doar ca fara asa mult tam-tam. A devenit o sarbatoare in familie, sau cu prietenii, la un gratar sau un picnic. Este mult mai cunoscuta pentru faptul ca este ziua in care se deschid statiunile de la mare si strandurile.
Lucrand intr-un mediu international am constatat cu o oarecare stupoare ca tarile comuniste nu sunt singurele care sarbatoresc aceasta zi, ci si tari precum Austria, Germania si Marea Britanie (Marea Britanie sarbatoresc ziua muncii nu in 1Mai ci in prima Luni din luna Mai).
Am si gasit pe en.wikipedia.org toate tarile care sarbatoresc aceasta zi inclusiv despre Romania.

http://en.wikipedia.org/wiki/International_Workers%27_Day

Eu am sarbatorit acasa cu Sergiu meu si cu parintii chiar Sambata de dinaintea zilei de 1Mai unde am facut multe poze cu gradina noastra retrezita la viata dupa o iarna lunga. Ziua de 1 Mai fiind zi libera si fiind la Cluj am sarbatorit-o in oras la terasa Malt de pe strada Hasdeu unde Sergiu si prietenul Mada au baut bere la carafa :)





Un comentariu:

Teona - Doina spunea...

anul acesta nu m-am oprit nici o clipa sa-mi spun ca e 1 mai si ca e sarbatoare, nu am avut motiv parca si nici chef...poate si pentru ca nu mai muncesc :P
mi-ai facut pofta cu berea, as bea o mare de bere, as face baie intr-un lac de bere...mhhhhhhhh :))))