Etichete

luni, 19 martie 2012

Planning something special...

Azi, cum am mai zis, a fost ziua mea de nume. Putina lume stie ca in calendarul ortodox exista si o sfanta mucenica Daria. Nici nu e important cine stie...important e ca stiu eu si azi am vrut sa fac ceva special cu Sergiu al meu ca sa sarbatorim acest nume frumos :)

A facut Sergiu un hamburger foarte bun (mai bun ca la McDonald's) cu chifle si carnita de la Lidl. Pentru asta, evident am avut nevoie de chifle si carnita de la Lidl. Mergand acolo, am luat cosul, m-am plimbat printre rafturi, am gasit ce imi trebuia si... v-am desenat intamplarea :))

M-am descurcat si fara bonuri :))

Un comentariu:

Teona - Doina spunea...

EXACT la fel am patit, doar ca in dublu exemplar :)))))) odata cu bonurile lui Ema si apoi ma duc eu mandra cu ale mele, sigura ca de data asta le vor accepta...nici gand:P