Etichete

duminică, 12 februarie 2012

Fabrica de bere

 Ca sa sarbatorim ziua noastra am mers cu Sergiu al meu sa mancam ceva bun in oras. Poate ca potrivit pentru aceasta ocazie ar fi o cina romantica acompaniata de un vin si invaluita in lumina lumanarilor. ...doar ca... nu e deloc stilul nostru :) Am iesit la fabricade bere Ursus. E un local relativ nou deschis in locul vechii fabrici de bere de pe Motilor. Mie personal imi place la nebunie locul. E foarte non conformist, galagios si plin de studenti. Chiar la intrare pe terasa esti intampinat de insusi Dantz care tine doua sticle din care curge( mda as vrea sa spun bre, dar e doar apa) si deasupra barului sunt doua candelabre imense facut doar din sticle de bere.
  Din cate stiu eu, este si singurul loc din tara unde se serveste Ursus nefiltrata

Niciun comentariu: